FANDOM

Ottery St. Catchpole.png

Vydrník svatého Drába (Ottery St Catchpole) je malá vesnička v Devonu, Anglii. Byla pojmenována po svatém Drábovi.

Ve vesnici žijí mudlové i kouzelníci. Ke kouzelnickým rodinám, které zde bydlí, patří Weasleyovi, Fawcettovi, Diggoryovi a Láskorádovi.

Známá místa Editovat

Doupě Editovat

Doupě je domovem rodiny Weasleyových, nachází se na jihu vesnice, schované za kopci a stromy. Na opačné straně vesnice je velký kopec nazývaný Kolčaví hůrka.

Malý domek Editovat

Malý domek obklopený shlukem nízkých kopců se nachází jen pár hodin chůze od Doupěte, je v něm úhledný malý kuchyňský kout s muškáty na parapetu. Domek vypadal opuštěně, když kolem něho procházeli Harry Potter, Hermiona Grangerová a Ron Weasley. Jeho obyvatelé se mohli začít skrývat nebo mohli být pohřešovaní. Patřil pravděpodobně Diggoryovým nebo Fawcettovým.

Dům Láskorádových Editovat

The Burrow 02.png

Doupě

Láskorádovi bydlí v domě připomínajícím obrovskou baštu nedaleko Doupěte. Je ukrytý v kopcích a obklopený zahradami.

Papírnictví Editovat

V mudlovské části vesnice se nachází papírnictví, ve kterém pracuje velmi pěkná dívka, která se líbila Fredovi a Georgovi Weasleyovým.
640px-Lovegood house concept artwork.jpg

Dům Láskorádových

Kolčaví hůrka Editovat

Kolčaví hůrka je strmý kopec, který se nachází mimo obec. Stal se jedním z dvou set míst v celé Británii zvolených k umístění přenášedel na Mistrovství světa ve famfrpálu v roce 1994.
Stoatshead Hill.jpg

Kolčaví hůrka

Známí obyvatelé Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki