FANDOM

Brumbálova armáda (zkráceně BA) byla tajná organizace založená Hermionou Grangerovou, Ronem Weasleym a Harry Potterem, aby naučili své spolužáky Obranu proti černé magii. Založena v roce 1995.

Členové Brumbálovy armádyEditovat

Jméno Kolej Poznámky
Harry Potter Nebelvír Zakladatel/učitel/lídr. Bojoval s Voldemortem, bojoval na Odboru záhad, v Bitvě o Astronomickou věž, v Bitvě sedmero Potterů, v duelu v Luchino Caffe, během infiltrace ministerstva kouzel, při útoku v Godrikově dole, při útoku na Láskorádův dům, v šarvátce v sídle Malfoyových, při vloupání do Gringottovy banky a Bitvě o Bradavice. Oženil se s další členkou Ginny Weasleyovou.
Hermione Grangerová Spoluzakladatel/zástupce. Přišla s původním nápadem na založení skupiny.  Podepsaný člen, účastnila se setkání. Bojovala na Odboru záhad, v Bitvě o Astronomickou věž, v Bitvě sedmero Potterů, v duelu v Luchino Caffe, během infiltrace ministerstva kouzel, při útoku v Godrikově dole, při útoku na Láskorádův dům, v šarvátce v sídle Malfoyových, při vloupání do Gringottovy banky a Bitvě o Bradavice. Vdala se za člena skupiny Rona Weasleyho.
Ron Weasley Spoluzakladatel/zástupce. Podepsaný člen, účastnil se setkání. Bojoval na Odboru záhad, v Bitvě o Astronomickou věž, v Bitvě sedmero Potterů, v duelu v Luchino Caffe, během infiltrace ministerstva kouzel, při útoku na Láskorádův dům, v šarvátce v sídle Malfoyových, při vloupání do Gringottovy banky a Bitvě o Bradavice. Oženil se s další členkou Hermionou Grangerovou.
Alicia Spinnetová Podepsaní členové, účastnili se setkání. Bojovali v Bitvě o Bradavice.
Angelina Johnsonová
Cormac McLaggen
Dean Thomas
Colin CreeveyPodepsaný člen, účastnil se setkání. Bojoval v Bitvě o Bradavice; zabit v boji.
Dennis Creevey Podepsaný člen, účastnil se setkání.

Fred Weasley I

Podepsaný člen, účastnil se setkání. Bojoval v Bitvě sedmero Potterů a v Bitvě o Bradavice. Zabit v akci.
George Weasley Podepsaný člen, účastnil se setkání. Bojoval v Bitvě sedmero Potterů, kde byl vážně zraněn, a v Bitvě o Bradavice. Oženil se s Angelinou Johnsonovou.
Ginny Weasleyová Podepsaný člen, účastnila se setkání. Vymyslela název Brumbálova armáda poté, co Cho Changová navrhla zkratku B.A. Lídr v letech 1997-1998. Bojovala na Odboru záhad, v Bitvě o Astronomickou věž a v Bitvě o Bradavice. Vdala se za lídra skupiny Harryho Pottera.
Katie Bellová Podepsaní členové, účastnili se setkání. Bojovali v Bitvě o Bradavice.
Lee Jordan

Levandule Brownová

Podepsaný člen, účastnila se setkání. Bojovala v Bitvě o Bradavice: zabita Fenrirem Šedohřbetem.
Neville Longbottom Podepsaný člen, účastnil se setkání. Lídr v letech 1997-1998. Bojoval na Odboru záhad, v Bitvě o Astronomickou věž a v Bitvě o Bradavice. Oženil se s Hannah Abbotovou.
Nigel Wolpert Podepsaný člen, účastnil se setkání. Ostatní členové na něm trénovali kouzla.  Bojoval v Bitvě o Bradavice.
Parvati Patilová Podepsaný člen, účastnila se setkání. Bojovala v Bitvě o Bradavice.
Rionach O'Nealová Zúčastnila se minimálně čtyř setkání. Nepodepsala členský list.
Romilda Vaneová Podepsala později. Bojovala v Bitvě o Bradavice.
Seamus Finnigan Nikdy nepodepsal, účastnil se pouze poslední schůzky poté, co se omluvil Harrymmu. Bojoval v Bitvě o Bradavice. Zástupce Nevilla, Ginny a Lenky během Bitvy o bradavice.
Anthony Goldstein Havraspár Podepsaný člen, účastnil se setkání. Bojoval v Bitvě o Bradavice.
Cho Changová Podepsaný člen, účastnila se setkání. Navrhla zkratku B.A. Ginny Weasleyová pak navrhla název Brumbálova armáda. Bojovala v Bitvě o Bradavice.
Lenka Láskorádová Podepsaný člen, účastnila se setkání. Lídr v roce 1997. Bojovala na Odboru záhad, v Bitvě o Astronomickou věž a v Bitvě o Bradavice.
Marietta Edgecombeová Podepsaný člen, účastnila se setkání. Vyzradila B.A. Dolores Umbridgeové.
Michael Corner Podepsaný člen, účastnil se setkání. Bojovali v Bitvě o Bradavice.
Padma Patilová
Terry Boot
Ernie Macmillan Mrzimor Podepsaní členové, účastnili se setkání. Bojovali v Bitvě o Astronomickou věž. Bojovali v Bitvě o Bradavice.
Hannah Abbottová
Justin Finch-Fletchley Podepsaný člen, účastnil se setkání.
Leanne Podepsala později, rekrutována Katie Bellovou. Bojovala v Bitvě o Bradavice.
Susan Bonesová Podepsaný člen, účastnila se setkání. Bojovala v Bitvě o Bradavice.
Zachariáš Smith Podepsaný člen, účastnil se setkání. Utekl před Bitvou o Bradavice
Luca Caruso Nespecifikováno Podepsaný člen.
Alice Tolipanová Podepsaný člen.

V síti Wikia

Náhodná Wiki